Saturday, March 19, 2011

11 Mac 2011.... =))

Bz! Bz! Bz!...
Bulan mac yang penuh dengan kesibukan... Sampai takde mase nk update...Al maklumla da bergelar seorang student dan seorang pekerja. Hehehe... Sejak start keje nie memang jadual aku penuhla. Balik kelas je pegi keje, balik keje je study, habis study je tido, bangun tido pegi kelas balik. Haih...

Ok, tajuk entri kali nie adalah 11 Mac 2011... hek3... Ada apa dengan tarikh tu? Apa yg special sangat dengan tarikh tu? haaaa.... jeng..jeng...jeng....

Pada tarikh 11 Mac 1988, iaitu 23 tahun yang lepas... seorang bayi perempuan yg comelss telah dilahirkan... huahuahua.. (perasaan sudaaa....hik3..).. Ok, sesungguhnya itu adalah tarikh yang bermakna buat aku sebab pada tarikh nie aku dilahirkan ke dunia oleh ibu aku. Hehe. Terima kasih mak kerana melahirkan saye! Bertambah lagi setahun da umur aku... Rasa macam muda je lagi tp rupanya da 23 tahun! Ohh... cepatnya masa berlalu. Aku rasa macam aku baru je habis SPM, baru je masuk diploma, baru je masuk degree. Tapi rupanya aku da pun sampai ke final year degree aku. Semuanya macam mimpi. Terlalu sekejap. Semoga dengan pertambahan umur nie, aku akan lebih matang melalui kehidupan nie. Semakin meningkat usia bermaksud semakin banyak dugaan yang akan dilalui. Semoga aku akan terus tabah. Apa-apa pun, aku bersyukur. Alhamdulillah.. aku masih bernafas, aku masih lagi hidup di muka bumi ni. Sampai bila aku akan bernafas, aku tak tau. Tapi selagi masih diberi kesempatan aku akan gunakan ia dengan sebaik mungkin. Aku akan hargai setiap detik yang aku lalui. Thank you Allah!!!

Ok, start pukul 12 malam je.. Notifications kt fb da mula penuh dengan mereka2 yang banyak wish besday aku... hehe.. Thanks guys!! Really appreciate it... Terharu... sigh~

Tapi the best part is... Housemate2 aku wat besday prank kat aku... Haishh.. Macam2 la dorang nie. (Tapi prank tu tak berapa nak jadi sangat pun... sebab aku da agak da... instinct aku memang kuat... hik3..). Konon2 tak nak bagi aku keluar bilik... Ceh! Dapat jugak aku keluar akhirnya... hehehe.. Tp memang terharu ar bila nampak ada birthday cake yang da siap pasang lilin kat depan mata.. Serius terharu... Sikit je lagi airmata suci ni nak mengalir... hik3..;P

Kepada nad... mira n ana.. terima kasih banyak2!! Luv u guys!!

Ok, seterusnya... Cerita pasal budak2 pizza pulak... Thanks kat diorang yang nyanyi lagu hepi besday ramai2... Thanks jugak kepada customer2 yang baik hati wish besday aku 2... Even diorang tak kenal aku dan aku pun tak kenal diorang... Hehe.. Tq!

Next, kita cerita pasal 12hb MAc 2011 pulak... Bukan ada apa pun dengan tarikh nie... Cuma, sekali lagi aku terkejut bila aku dapat CUPCAKES!!!! ok, aku memang sgt2 sukakan cupcakes... Serius!!! Tetiba ada cupcake depan mata... WAHHHHH.... Serius sangat2 hepi... hehe... Cupcakes nie adik2 kt pizza yg bagi.. Bobby, qilla, yana dan ermma.. Terima kasih banyak2!! Serius cupcakes tu sangat sedap!!! Serius!!! (haih berapa serius da...... hek3...)

Ok, jom kita akhiri entri kali nie dengan gambar2 cupcakes... Ohhh.... Tidakkkk!!!! Nak pegi buat cupcakes sekarang jugak!!!! Habisla da mengidam nak cupcake pulak... haissshhh.... I wish cupcake2 nie bole keluar dari skrin laptop... hik3... lapo..lapo..lapo...

Sedappp wooo cupcake nie... nyum2...=))



Design yang ni comel kan....;P


Inilah cupcakenye... thnks guys... luv u all...



Yang besar nie... dari mira, nad dan ana... =))










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...