Friday, December 23, 2011

I'm Back! Dan Ombak Rindu... ;P

Hello uols! Dan Assalamualaikum w.b.t.

Cik Nora dah kembali! Yeaahh.. Mintak maaf sangat-sangat dan banyak-banyak dekat uols semua sebab aku dah lama sangat-sangat tak update. Terima kasih banyak-banyak kepada yang sudi menjenguk dan follow aku walaupun takde entri baru. Minta maaf lagi sekali ye. Urusan aku kat dunia nyata terlalu banyak sampaikan aku tak sempat-sempat nk update. Sekarang ni aku dah free sikit sebab dah study week. Study week aku yang terakhir sebagai student! Weee... Cuma tinggal siapkan thesis dan jawab final exam je. Hehe. Disebabkan thesis tu la hidup aku huru hara dan sedikit busy ye uols. Minta maaf lagi sekali tau.

Sebagai permulaan nak ulas sikit pasal filem Ombak Rindu ni. Dari hari tu lagi aku nak update pasal Ombak Rindu. Tapi tak update-update pun. Ahh... lantaklah walaupun korang cakap aku dah ketinggalan. Tak kisah. Hehe. Oklah, aku tengok filem ni lama dah sebenarnya. Tengok masa hari ke-3 tayangan. Serius susah gila nak dapat tiket! Sampaikan aku beli tiket sehari lebih awal. Tu pun, banyak dah seat yang habis! Masa tu memang macam OMG! Ramainya orang nak pergi tengok filem ni sampaikan aku sendiri excited terlebih. Hehe.

First sekali sebelum aku pergi tengok, aku memang tak nak compare langsung cerita tu dengan novel. Serius! Sebab takut frust macam Lagenda Budak Setan. So aku pun anggap aku tak pernah baca novel. Hehe. Tapi, memang bestlah Ombak Rindu ni! Memang menusuk terus ke jantung. Hehe. First time aku menangis dalam wayang sampai basah tudung aku. Memang sedih gila filem ni. So memang tak rugi langsung aku pergi tengok.  Filem melayu paling berbaloi... ;P

Sebelum berakhirnya entri aku ni aku nak letak gambar dulu. Hehe. Gambar masa pergi tengok Ombak Rindu dgn Fara dan Aini. Thanks Fara Aini sebab meluangkan masa berhangout bersama-sama. Walaupun memasing busy gila dah nak hujung sem termasuklah aku dan thesisku yang tersayang tu. Hik3. Memang kalau dengan diorang ni rasa best sangat! Tak cukup je masa tu. Hehe. Sayang korang! ;P








Mintak maaf ye kalau gambar tak berapa nak clear. Oklah uols. Sampai sini dulu ye. Nanti aku update lagi. Banyak story yang dah lama aku simpan nak  cerita kat uols ni. Hehe.

Tata uols! Salam. =))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...