Tuesday, January 10, 2012

I Love Books!

Hello uols dan Assalamualaikum

Yuhhhuuuu.... Hari ni Cik Nora sangat-sangat hepi. Hehe. Tau kenapa? Sebab baucar buku dah boleh ambik dah UiTM aku ni. Hehe. Aku apalagi. Terusla pergi shopping buku. Hik3...

Aku rasa aku untung sebabnya, aku dah last sem. So, aku tak perlu fikir lagi nak simpan baucar tu umtuk beli buku sem depan. Ngeh3... Best2...

Kat bawah buku-buku termasuk terjemahan al-quran yang aku beli. Belum tambah dengan stationeries lagi. Total semua baru RM100. Weehuuu... Banyak gila ok boleh beli dengan baucar RM200 tu. Ada lagi baki RM100 untuk aku shoping lagi nanti. hehehe.... =P


Akhirnya dapat beli jugak tafsir al-quran ni...=)




Dan jugak buku ust. Fatimah Syarha... =))


Lagi novel Hlovate yg orang cakap best sangat tu!


Dan akhirnya.... taraaa... I love baking so much!!!!!

Oklah uols! Tata. Terima kasih sebab baca. Salam.

p/s: REZEKI JANGAN DITOLAK.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...