Thursday, January 5, 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Hello uols dan Assalamualaikum

Rasanya belum terlambat lagi kan aku nak ucap Selamat Tahun Baru. Hehe. Kalau lambat pun ada aku kisah. Tetap nak wish jugak. Heee...

Ok, sedikit summary kehidupan aku tahun 2011. 2011 tahun yang sangat dan teramat sibuk bagi aku. Tak banyak sangat yang jadi kat aku. I'd been very busy with my study uols. Final year katakan. Busy with final year project. Hidup aku kelas... lab... kelas... lab... Penat! 

Tapi, tahun 2011 jugak aku dah kehilangan someone yang amat aku sayangi. Arwah makcik aku yang aku panggil Uteh. Dia bukan semata-mata seorang makcik bagi aku. Dia pengganti kepada arwah mama. Tapi, Uteh dah kembali ke rahmatullah bulan April 2011. Di saat-saat lagi 2 minggu aku nak final exam dan sehari sebelum aku test. Huu... Sedih tak perlu nak cakaplah. Memang mula-mula rasa down. Tapi, bila aku rasa down aku cepat-cepat teringat pesan Uteh. Uteh cakap study setingi-tinggi yang boleh. Dapat good result then lepas tu baru orang akan respect kita. Cerita penuh klik sini!

Untuk tahun 2011 tu jelah yang jadi dalam hidup aku. Yang lain ok-ok saja. 

Untuk 2012 pulak, azam aku tahun ni yang paling penting nak habiskan degree aku dengan jayanya. Ok, dalam masa tak sampai sebulan, InsyaAllah aku akan habis final exam dan jugak final year project. Tak sabar rasanya. Tapi, ada jugak kadang-kadang rasa sedih nak habis belajar ni. Sebab aku tak tahu lagi macam mana kehidupan aku lepas belajar ni.

Azam aku yang kedua nak dapatkan kerja. InsyaAllah. Aku ada apply beberapa tempat. Tapi tak tahulah rezeki aku kat mana nanti kan. 

Yang ketiga, nak kumpul duit beli aset. Hehe. Aset apa biarlah rahsia dulu. Keh3...

Yang keempat dan yang setiap tahun aku berazam... nak kuruskan badan. Hik3... Yang ni harap-harap boleh tercapai. Asyik fail je setiap tahun. Adeeiiii.... =((

Ok, tu jelah azam-azam aku. Azam korang macam mana pulak?

Tata uols! Terima kasih sebab baca. Salam. 

1 comment:

baincardin said...

Selamat tahun baru! semoga yg terbaik untuk tahun ni dan tahun² akan datang, amin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...