Monday, September 5, 2011

Review Filem Hantu Bonceng

Hello uols! Dan Assalamualaikum..


Fuhh.... 8 hari aku menginggalkan blog ni. Gara-gara sibuk beraya. Hehe. Sekarang rutin harian dah jadi normal balik. Owh.. boringnya.. Ok, dah lama tak buat review filem ni kan. Kali ni nak review filem Hantu Bonceng. Aku tengok cerita ni masa raya ke-3 hari tu. Hehe. Time raya pergi tengok wayang. Gitulah kalau takde kampung kan.

Cerita ni dilakonkan oleh Zizan sebagai watak utama (korang pun mesti tahu kan) dan Juliana Evans sebagai hantu tu. Juliana Evans ada pegang dua watak sebenarnya sebab dia ada kembar dalam cerita ni. Selain tu, ada jugak Jue Aziz, Taiyuddin Bakar dan Dottie dan Cat Farish.

Cerita ni pada aku best jugaklah. Lawak memang lawak ar tengok Zizan tu. Pelakon-pelakon yang lain pun best dan pandai bawak watak diorang dengan baik. Memang aku gelak tak hengat dunia dalam panggung hari tu. Hehe. Hantu dia pun boleh tahan seram jugaklah. Aku pantang sikit part-part terkejut hantu muncul tetibe ni. Memang aku manjerit ar dalam panggung tu. Hik..hik..hik...

So, kesimpulannya aku bagi cerita ni 4 bintanglah. Berbaloilah jugak. Takdelah rasa duit tu lebur dan melayang-layang di udara bila tengok cerita ni. Hehe.

Seram....

Scene yang paling best sekali... =))

p/s; sedang menunggu filem Raya Tak Jadi keluar panggung. Trailer dia sangatlah lawak. Hehe. 

Oklah uols. Tata. Terima kasih sebab baca.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...