Sunday, October 16, 2011

Bila dapat sesuatu yang diidamkan

Hello uols! Dan Assalamualaikum..

Aku dah selamat sampai Shah Alam tengahari tadi. Huu.. Tak puas rasanya kat Gombak. Tapi takpelah. Nak buat macam mana kan. Dah namanya pun student. Ada banyak assignment dan kerja yang aku kena settlekan sebab tu tak boleh balik rumah lama-lama. Huhu.

Bila sampai Gombak je, macam biasalah, mesti nak jumpa BFF aku dulu. Hehe. Inoi, Alin dan Tedty. Tapi semalam Tedty takde. So, kitorang bertiga jelah. Pergi tengok Al-Hijab. Best filem tu! Seramlah jugak. Aku dah terjerit-jerit terpekik terlolong macam apa je kat dalam tu. Hehe. Aku nak bagi 3.8/5 bintang untuk cerita tu. Tapi, ada jugaklah beberapa adegan yang agak tak logik. Ala, tapi pada aku biasalah tu. Mana ada yang sempurna kan. So, korang pergilah tengok beramai-ramai. Hehe.


Sebelum sampai ke panggung tu, aku dapat sesuatu dari Inoi. Weeee.... Hepi sangat. Nak tau tak aku dapat ape? Jeng...jeng...jeng ... 

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
jeng...jeng...jeng....
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
Sabar jap ye....
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^



Inilah dia. Taraaa... Aku memang dah lama idamkan buku ni. Tapi, asyik bertangguh je niat nak beli tu. Akhirnya tak sangka aku boleh dapat free je dari Inoi. Hehe. Suka sangat-sangat! Inoi ni macam tau-tau je apa yang aku suka. Sayang kamu sangat-sangat Inoi! 

Inilah Inoi. Dah 10 tahun aku kenal dia tau! Hope kekal sampai bila-bila... =))

Oklah uols! Sampai sini dulu. Tata. Terima kasih sebab baca.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...