Tuesday, January 17, 2012

Jahilnya Diri Ini

Assalamualaikum w.b.t

Aku baru je tengok video ni kat youtube tadi. Video yang sangat bagus dan sangat memberikan kesan pada diri yang sangat jahil ini. Betapa selama ni aku selalu lalai dan selalu melupakan-Nya. Bila dengar bunyi azan tu, jarang nak terus bangun dan solat. Mesti nak bertangguh-tangguh. Huhu. Perkara duniawi yang lebih diutamakan berbanding dengan diri-Nya yang sepatutnya paling terutama dalam segala hal. Lemahnya aku dengan bisikan syaitan.

Semoga dengan perkongsian video dapat juga memberikan manfaat. Mungkin ada yang belum pernah tengok lagi kan. Kadang-kadang aku terfikir, kenapa video yang durationnya 4 minit lebih ni susah betul aku nak tengok, tapi tengok movie berjam-jam boleh pulak kan. Haih... Itulah, akibat terlalu leka dan lalai. Ye, aku memang sangat jahil. Dan aku juga tak nak terus hidup dalam kejahilan lagi. InsyaAllah. Semoga kita semua tidak tergolong dalam golongan orang-orang yang rugi.






"Sampaikanlah walau sepotong ayat"

Terima kasih sebab baca. Salam.

3 comments:

Unknown said...

salam..

bole je kalau nak tempah sebab officially xde orang lagi yang reserved templete tuh..

kene cepat sebab setiap templete hanya untuk seorang blogger je..huhu..

edisi terhad..

Belladeone said...

cik nora...plez update ur blog...

C!K NoRa said...

Mizz Star... mintak maaf... heee... hidup mmg terlalu busy skrg nie... ni baru je bukak blog blik... insyaAllh will update soon dear... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...