Saturday, May 14, 2011

Wacana Aku Nak Kahwin Bersama Bro Wacana

Wacanaku

Jom join segmen Bro Wacana ni! Siapa nak join sila klik sini ok!

Semua gadis memang ada impian dan angan-angan mereka sendiri mengenai majlis perkahwinan mereka nanti. Aku pun sama jugaklah lebih-lebih lagi aku ni dah 23 tahun dah pun. Mak dah duk tanya je bila nak kenalkan boipren. Haissh.. Mak ni pun. Hehe. 

Majlis perkahwinan aku tu nanti aku nak yang simple-simple je. Hantaran pun cukuplah kalau setakat 7 berbalas 9. Eh, ke dah banyak jugak tu. Kalau banyak cukuplah 5 berbalas 7. Hee.. Aku dengar-dengar sekarang hantaran standard 10,000. Ye ke? Mahal hoii nak kahwin. Adei. Aku harap mak aku boleh terima yang murah sikit. 8000 cukuplah. Nak mahal-mahal kesian laki aku nanti. Ngeh..ngeh..ngeh. Yang penting aku nak color soft brown dengan sikit touch daripada color soft pink. Soft brown sebab nak semua hantaran ada teddy bear dan soft pink sebab nak ada bunga ros color soft pink. Heee... Pastu wajib ada Al-quran dengan telekung. Selain tu nak kasut jugak sebab aku suka kasut. Hik3. Yang lain tu tak kisah. Apa-apa pun boleh. 
Cantiknya... sesuai ke nak wat hantaran ni? Muehehehehe....

soft pink...=))

wajib ada...

ginilah lebih kurang... cuma nanti nak tambah teddy bear kecik-kecik kat gubahan hantaran tu...;P

Gambo semua dari encik google... 
Sebenarnya, aku try cari gambo yang menepati tema yang aku nak. Tapi tak jumpalah pulak. Tak pernah ada orang buat kot. Takpe, nanti aku kahwin aku amik gambo hantaran aku sendiri. Muahahahaha.... Itu jelah impian hantaran aku. Hehehe..

Tata uols! Terima kasih sebab baca. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...