Thursday, May 12, 2011

Wanita Dan Bantal

Hello uols!

Hari ni nak share sikit pasal wanita dan bantal ni. Apa kaitan? Kita boleh kenal personaliti seorang wanita ni melalui bantal tidur dia. Aku terbaca dalam satu majalah. Haa... Jom baca jom. Kita tengok siapa yang kena. Hehehe...

Wanita yang suka memeluk bantal.
Wanita begini disifatkan sebagai seorang yang berjiwa seni. Mereka mempunyai ciri-ciri seorang yang romantik, penyayang, mahu dikasihi dan halus jiwanya. Oleh sebab itu, wanita begini mudah didekati dan kebanyakan mereka mempunyai tubuh yang langsing.

Wanita yang suka tidur dengan banyak bantal.
Wanita macam ni biasanya mempunyai tahap keyakinan diri yang rendah. Mereka tak boleh hidup tanpa kehadiran rakan-rakan disekeliling. Sikap sukar berdikari ini kadang-kadang merimaskan lelaki.

Wanita yang gemar meletakkan bantal di kaki.
Wanita begini dikaitkan dengan wanita yang tidak suka berusaha dan tidak suka bergaul. Mereka suka hidup sendirian dan tidak suka membantu kawan yang dalam kesusahan. Disebabkan itulah mereka ni biasanya egoistik.

Wanita yang suka tidur dengan satu bantal.
Wanita begini biasanya bijak dalam membuat keputusan. Tindakan mereka selalunya dipengaruhi rasional dan bukan mengikut hawa nafsu.

Wanita yang gemar tidur tidak berbantal.
Wanita sebegini mempunyai keyakinan diri yang sangat tinggi sampaikan kadangkala membawa sifat ego. Keadaan ini menyebabkan mereka menjadi terlebih yakin dan memandang rendah akan orang lain. 

Gambo dari encik google...;P
So, korang dalam kategori yang mana? Aku dalam kategori yang first kot. Dalam hati ada taman. Tapi tak berapa nak langsing...Ngeee.... ;P

Tata uols! Terima kasih sebab baca. 

4 comments:

Dekcik said...

bukan bantal jew..bear pown same..ppuan kan sifat manje..hikhik..ade kene mengene kew?ngee..

klu free jwp soalan nie..

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/05/ehtu-henset-saya-ok.html

C!K NoRa said...

@Dekcik... nti nora cari jwpn tu... hehehe... ni mesti suka tido peluk bear ni kan! Hik3...;P

Nur Dalin said...

mohon share boleh~! suwitttt entry nih.. hehehe.. Dalin bg kredit..

C!K NoRa said...

Dalin... boleh je share.. ambikla... heee.... =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...