Sunday, June 19, 2011

Farewell Buat Managerku



Hello uols!

Kali ni aku menulis entri ni dengan keadaan sedih sikit. Huhuhu. Sebabnya baru 2 hari lepas manager aku resign. Dengan notis 24jam. Sape tak terkejut kan. Tetibe je. Huhuhu. Serius sampai sekarang aku masih macam tak percaya je. Tapi, tu lah kenyataannya. Aku kena terima jugak. Patutlah sehari sebelum dia resign tu, mata kiri aku berkelip-kelip. Kan orang cakap kalau mata kiri berkelip tandanya nak menangis. Sekali memang betul dah. Dalam 2 hari ni senang betul air mata aku keluar. Nak keje pun tak semangat. Sebab takde orang nak marah-marah nak jerit-jerit dah. Huhuhu. Rindu dengan suasana tension kene marah tu. Haih.

Manager aku ni namanya Sir Yanz. Kalau orang tengok dia buat first timenya, orang mesti tak suka dia. Sebab dia memang garang dan bising pun. Yang tu aku akui lah. Aku pun selalu kena marah dengan dia. Sampai aku dah immune dah. Hehehe.

Ermm, dulu aku tak taulah nak cakap rapat ke tak dengan dia. Tapi, kire baik jugaklah dengan dia ni. Dia suka belanja staff-staff dia makan. Dia pernah bawak aku dengan kawan-kawan aku Min, Fara dan Aini pergi makan kat Pantai Remis. Dia pernah belanja aku macam-macam. Dan dia adalah peminat no 1 puding roti aku. Huhuhu. Aku baru plan nak buat puding roti untuk dia, tapi tak sempat. Sebab tetibe die dah resign. Sigh.

Walaupun dia sangat garang, tapi dia kenal semua staff dia. Dia sangat flexible pasal jadual waktu. Senang je nak bagi staff dia cuti. Yang 2 yang aku suka. Hehehe. Tapi, sekarang dia dah resign. Dah ada orang lain yang gantikan dia. Tapi, aku pasti takde yang macam dia. Yang memahami staff macam dia. Semoga dia akan dapat kerja baru yang lebih baik dan mak dia cepat sembuh.

Ada 1 mesej yang dia bagi kat aku yang aku simpan sampai sekarang. Aku harap Min, Fara dengan Aini masih ingat dengan mesej ni.

I hope and wish the 4 of u gals all the best in future and hope u gals stick together through thick and thin no matter what. It's not easy to get frens 1 kepala. Now that u have them...treasure them..take care..
22 December 2010, 2136pm

Beberapa gambar kenangan......

Gambar ni diamik oleh Sir Yanz masa kitorang pergi Pantai Remis.

Gambar terakhir... maaf kurang clear...
Hadiah untuk Sir Yanz

Lagi satu hadiah

Note terakhir dari Sir Yanz

Thank you Sir Yanz for everything.........

Tata uols. Terima kasih sebab baca.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...