Monday, June 27, 2011

Makan-makan Episod 4: Pak Lang Ikan Bakar

Hello uols!

Dah lama kan aku tak post pasal episod makan-makan aku ni. Hehe. Banyak je yang aku nak share dengan korang tapi kekurangan gambar. Huhu.

Ok, kali ni aku nak share kedai ikan bakar Pak Lang kat Kg. Baru, KL. Aku hari tu sebelum pergi GLC Open Day tu singgah lunch kat sini jap. Sebenarnya member aku Alin yang bagitau pasal kedai makan ni memandangkan dia pernah pergi sana. Aku pun ok je mana-mana pun sebab aku memang dah kebuluran gila. Bayangkan jelah kitorang sampai pukul 2 petang.

Masuk je kedai ni first sekali mesti korang akan cakap "WWOOOOWWW". Sebabnya baaannnyyyaaakkkk gila lauk. Serius! Even aku pergi dah pukul 2 petang pun lauk masih banyak dan orang queue dah nak samapi tengah jalan dah pun. Yang paling buat air liur aku meleleh mestilah ikan bakar dia.

Dari segi harga aku rasa biasa-biasa je. Tak mahal sangat dan tak murah sangat. Owh, lagi satu kedai ni letaknya berhampiran dengan Jalan Daud. Tak jauh dari Masjid Kg.Baru. Senang je nak cari sebab tepi jalan besar yang nak pergi KLCC tu.

View dari luar

Pari bakar kongsi 3 orang...ngeeee

Owh... menggoda...

Sambal cili api...pergghh..

Siput sedut masak lemak... sedap wooohh... tapi pedas sikitla..=)
Lepas ni kalau korang tercari-cari ikan bakar time tengahari kat area KL boleh ar datang sini. Sedap! Sebenarnya Kg.Baru ni memang syurga makanan pun. Banyak tempat makan yang best-best. Nanti aku share lagi ye! Selamat mencuba!

Tata uols! Terima kasih sebab baca.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...