Tuesday, August 16, 2011

Berwajah Baru

Hello uols!

Dah makan dah? Eh..eh salah soalan. Puasa tak hari ni? Hehe. Erm.. perasan tak yang header aku dah berubah tu? Haha. Apa tak lawa? Buruk? Adoi, takpelah. Yang penting aku buat header tu sendiri tau! Walaupun nampak macam kebudak-budakan je sikit tapi tetap nampak ceria kan! Haha. Nak buat macam mana dah tuan yang buat ni tak kreatip! Tangan keras. Maka jadilah header yang sebegitu rupa. Hik...hik..hik.. Ada sesiapa sudi nak buatkan header??? Wink..wink...(kelip mata).. Hoho.

Nama blog pun aku dah tukar dari Corat-Coret Cik Nora kepada Belog Cik Nora je. Tapi, tetiba rasa nak tukar balik je nama tu pada nama yang lama. Huhu. Korang rasa mana yang ok? Nama yang lama ke yang baru? Kalau boleh bagi pendapat bagus jugak! Amat-amat dialukan. Hihi..

Oklah uols. Sebarang pendapat sila tinggalkan di ruangan komen ok! Sangat-sangat menghargai kalau ada komen yang membina. Hehe.

Tata. Terima kasih sebab baca.

2 comments:

Cik Bell said...

puas hati klu buat sendiri kan..tp header bell,org yg buatkan.huhu

C!K NoRa said...

Cik Bell: puas tu memang puas... tp x berape nk cantikla... hehe... bestnye ade org watkan header...=))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...