Friday, August 12, 2011

Saya pun nak dodol Alif




Korang jom join! Klik sini!

Alasan kenapa nak doodle Alif..... Sebabnya saya sangat minat dengan doodle-doodle yang Alif buat. Hari-hari mesti nak tepek bijik mata kat blog Alif tengok doodle-doodle yang pernah Alif buat. Lagi satu, doodle Alif sangat unik especially kat mata doodle tu. Belum pernah lagi saya tengok doodle yang macam Alif buat ni.

Warna mata pulak ye. Ermm.... saya suka warna purple. So, nak warna mata warna purple la. Bole tak Alif? Hehe...

Ok, tu je. Dah cukup syarat kan? Ni tengah menaip dengan kelajuan maksima!!! Hahaha...

Tata.

3 comments:

Adylia Qarissa said...

wah!! orang pertama...

NoRa DaDiLLa said...

haha... Adylia.. ni semua sebab nak sangat-sangat doodle dari Alif.. hik..hik..hik..

alif ismail said...

salam...

hihi....unik part mata ye...

thanks jadi peserta segmen pertama!!! pas dapat doodle ni jangan menyepi je dari blog alif ye...hihi...

http://bloggeralif.blogspot.com/2011/08/doodle-untuk-cik-nora.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...