Friday, August 26, 2011

Dodol Yang Kedua

Hello uols! Dan Assalammualaikum.

Yeaayy... Aku dapat dodol yang kedua. Hak..hak...hak... Suka sangat. Dodol yang kedua ni dapat dari Cik Wanie. Sebab hari tu aku ada join segmen yang Cik Wanie ni buat.




Tengok. Comel tak doodle aku yang tengah mengacau dodol tu? Hihi. Walaupun hakikatnya tak pernah seumur hidup aku kacau dodol. Keh..keh...

Kepada Cik Wanie... terima kasih banyak-banyak ye! Suka sangat... heee... =))


p/s: bila ar aku nak lukis dodol yg comel... dodol yg aku lukis semua huduh bebenor.. heee... 

3 comments:

Wanie said...

same2 cik nora :)
tak penah kacau dodol?same la kite..hihi..tengah bljr lukis doodle ke?buat slow2 eh..:)

Nur Dalin said...

dodol yg tengah buat dodol.. hiks~! ^_^

C!K NoRa said...

Wanie: da habes slow da buat.. tp tetap tak berapa nak jadi... hik3...

Dalin: haha... ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...