Friday, August 12, 2011

Follower yang ke-100

Hello uols!

Sebelum apa-apa nak ucap Alhamdulillah dulu. Tak sangka dah sampai 100 follower. Huhu. Ye, memang 100 tu sangat sikit kalau nak banding dengan blog orang lain yang sudah beribu-ribu followernya. Tapi, untuk aku yang baru lagi dalam dunia blog ni, aku tetap bersyukur. Sebab bukan senang nak dapatkan follower tu. Huhu. Terima kasih yang amat sangat buat semua follower blog aku yang tak seberapa ni.



Ok, aku nak review sikit follower yang ke-100 ni. Namanya sangat sedap ok. Afiqa Dayana. Suka masuk blog adik ni sebab header dia sangat cantik! Baru je berblogging since Jun 2011 tapi, follower dia dah ramai Dah cecah 472 waktu aku taip entri ni. Eh, adik ni orang Wangsa Maju rupanya. Taklah jauh pun rumah kita. Hek..hek...hek... Ok, kalau nak tahu lebih lanjut, jom terjah!


Tapikan, sebelum tu aku nak review jugak follower blog aku yang pertama. Hee. Kalau takde yang pertama macam mana nak ada yang ke-100 kan? Follower aku yang pertama ni housemate aku jugak, namanya Anis Azween. Seorang yang sangat comel dan lemah lembut je. Hehe. Aku suka masuk blog K.Anis ni sebab entri-entri dia berkenaan keagamaan dan kerohanian. K.Anis taklah selalu update entri dia, tapi sekali dia dah update, entri dia memang penuh dengan pengisian. Jon terjah jugak!


Ok korang. Jom berblogwalking.

Tata. Terima kasih sebab baca. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...