Sunday, August 14, 2011

Terima Kasih Alif Ismail

Hello uols!

Mintak maaf dulu sebab entri ni agak lambat. Hee... Disebabkan kekangan masa dan dah 2 hari tak dapat nak online. Wuu... Entri ni khas untuk blogger Alif Ismail. Sebabnya Alif ni dah buatkan aku doodle yang sangat comel! Yeaaayyy.... Sangat suka ok!


Inilah doodle yang Alif buat tu. Comel kan? Mata purple. Heee.... Aku suka sangat! Hik...hik..hik.. Aku memang sangat admire dengan segala doodle buatan Alif ni. Sebab sangat unik dan lain dari yang lain. 

Kepada Alif terima kasih ye! Terima kasih sangat-sangat!

2 comments:

alif ismail said...

salam...

sama-sama kasih...

pemberian kecik dan tak seberapa je tu...harap sudi simpan buat kenang-kenangan...

Ahmad Haziq Azlan said...

untung la alif buat kan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...